" class="form-control">

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji konta, podając dane niezbędne do realizacji Twojego zamówienia lub rejestrując konto na sklep.bio-prolife.pl, dzięki czemu masz poniższe korzyści:

    a. brak konieczności ponownego wpisywania danych, co przyspiesza zakupy

    b. sprawdzenie historii zamówień w dowolnym momencie

    c. możliwość dodania produktów do listy ulubionych

    d. informacje o nowościach i promocjach


Jakie są możliwości dostawy?

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost (również do Paczkomatu) oraz DPD. Możesz również odebrać zamówienie osobiście w naszym sklepie stacjonarnym. 

Dodatkowo na terenie miasta Częstochowa, przy zamówieniu powyżej 40zł masz możliwość dowozu zamówienia. Skontaktuj się wtedy z Nami telefonicznie. 


Czy mogę złożyć zamówienie inaczej niż przez sklep internetowy?

Tak. Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie, mailowo, poprzez Messenger’a oraz Instagram i Facebook.


W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Możesz zapłacić za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24, przelewem tradycyjnym (numer konta znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia lub zakładce Dane firmy) oraz zapłacić za pobraniem lub przy odbiorze osobistym.



Czy mogę dokonać zmian po złożeniu zamówienia?

W tym celu możesz skontaktować się z Nami telefonicznie lub mailowo – jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, dokonamy potrzebnych zmian. Nie ma możliwości do samodzielnych zmian w panelu Klienta.


Czy otrzymam fakturę VAT za moje zamówienie?

Tak, prosimy wtedy o podanie danych do faktury VAT podczas składania zamówienia.


Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Tak. Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny lub mailowy – uzgodnimy wtedy wszystkie szczegóły Twojego zamówienia. 


Ile mam czasu na wykonanie przelewu za moje zamówienie?

Czekamy na wpłatę do 7 dni od przyjęcia do realizacji Twojego zamówienia – najczęściej też w tym czasie kontaktujemy się z Tobą, by dopytać o sposób płatności i uniknąć ewentualnych błędów systemowych. Po upłynięciu tego czasu skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych działań. Jeżeli wtedy kontakt z Tobą nie będzie możliwy – anulujemy Twoje zamówienie. 


Ile mam czasu na odbiór zamówienia ze sklepu stacjonarnego?

Czas odbioru zamówienia to 7 dni – po tym czasie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych działań


Czy mogę złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy i dopasować do moich potrzeb datę wysyłki?

Tak. Wystarczy, że w tej sprawie skontaktujesz się z Nami.


Czy mogę zwrócić lub reklamować zamówione produkty?

Tak. Na zwrot masz 14 dni poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (drogą mailową na biuro@bio-prolife.pl). 

W przypadku, gdy towar okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji drogą mailową (biuro@bio-prolife.pl) lub pocztową na adres: Ireny Kosmowskiej 9/18, 42-224 Częstochowa. 


Czy zapakujecie moje zamówienie na prezent?

Tak. Wystarczy, że umieścisz taką informację w uwagach do zamówienia i podasz dane wysyłkowe osoby obdarowywanej. Oczywiście odpowiednio przygotujemy zamówione produkty, a dowód zakupu nie znajdzie się w paczce (wyślemy go mailowo lub w uzgodniony sposób). 


Moja przesyłka została uszkodzona, co mam zrobić?

Podczas odbierania paczki sprawdź jej zawartość przy kurierze. Gdy produkty zostały uszkodzone, skontaktuj się z Nami.


Jak szybko mogę otrzymać moje zamówienie?

Czas zrealizowania Twojego zamówienia to 2-5 dni roboczych, lecz zazwyczaj 2 dni robocze. 


Jeżeli potrzebuję produktu, którego nie ma w ofercie?

Skontaktuj się z Nami telefonicznie, dołożymy wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania.


Chcę anulować moje zamówienie, co mam zrobić?

Skontaktuj się z Nami telefonicznie, a anulujemy Twoje zamówienie.


Jak mogę zlokalizować moją przesyłkę?

Gdy wyślemy Twoje zamówienie, na podanego maila otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie swojej przesyłki. Jeżeli nie otrzymałeś lub skasowałeś tego maila, zadzwoń do Nas, a udzielimy Ci potrzebnych informacji.


W Prolife – zdrowa żywność działa również Jurajskie Centrum Mikroorganizmów
'); }); " class="form-control">